пʼятниця, 8 травня 2020 р.

6 клас мова ( 08.05 )

Написання разом і через дефіс неозначених займенників . 

1. Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=xN4M2BI8sSU . 


Блог учителя української мови та літератури: Правопис займенників 

2 . Виконати завдання 

Списати, розкриваючи дужки.
Якогось ранку весняний ліс несподівано сповнився дзвінким гамором. Хто(сь) із дорослих привіз бозна(скільки) саджанців, обсипаних казна(скількома) тугими бруньками. Макар Макарович із Миколою Суховієм підійшли до деревець. Луна обзивалась у будь(яких) лісових закутках.
Макар Макарович, ні(скільки) не сумніваючись, узявся показувати, як треба садити. Дитячі руки спритно пригортали до корінців пухку землю. Де(в)кого весело блискали на сонці леза заступів.
2. Словниковий диктант «Знайди помилку». Записати правильно займенники . 
Нічий, будьхто, якомусь, дехто, будь- у- чому, хтознаякий, де - кого, дечиїх, кимось, ні в чий, ні в що, ніякому, ні з- чиєю, ніким, для нього, з ним, ні в- кого, чогось, казна-що.













Немає коментарів:

Дописати коментар

20.05.22 6 клас українська література Контрольна робота № 6 з теми “Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового” (тести)   1.   Мор...