14.04.21 8 клас українська література
Контрольна робота
Контрольна робота Творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, Н. Бічуї Тестування Варіант 1 Початковий і середній рівні 1.Ідея твору «Ніч перед боєм» О. Довженка: А Заклик до єдності перед ворожою небезпекою. Б Засудження братовбивства. В Возвеличення героїзму, мужності, патріотизму українців під час Другої світової війни. Г Незнищенність українського народу, віра в його духовну силу. 2. У цитаті «…про вас пишуть у всіх газетах як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид, пробачте, і маленькі…» схарактеризовано: А Івана Дробота. Б Петра Колодуба. В Платона Півторака. Г Бориса Троянду. 3.Слова «Душа, хлопче, вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга – як Десна, ось третя – як калюжа…» належать: А Петрові Колодубу. Б Дідові Савці. В Борисові Троянді. Г Дідові Платону. 4. У творі «Шпага Славка Беркути» є всі вказані герої, КРІМ А Юлька Ващука Б Стефка Вуса В Остапа Мандрики Г Грицька Лопуха 5. Центральною проблемою твору «Шпага Славка Беркути» є А А становлення особистості в сучасному світі Б вибір майбутньої професії В патріотизм та героїзм Г воля людини та можливість здобуття її 6. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є А поєдинок на шпагах Юлька та Славка Б суд над Славком В привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі Достатній рівень (2 бали) 7. Порівняйте образи Славка та Юлька з повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути ». Високий рівень (4 бали) 8. Виконайте одне із завдань. А) Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями) Б) Чому повість М. Коцюбинського має назву «Дорогою ціною»? ІІ варіантПочатковий і середній рівні 1. Молоді бійці з оповідання О. Довженка перед своїм першим боєм запитали в командира Петра Колодуба А звідки він бере мужність і сили Б що робити, коли ворога набагато більше й він краще озброєний В чому не можна відступати Г що робити при пораненні 2. Відступом наших військових був розчарований: А Петро Колодуб Б Іван Дробот. В Платон Півторак Г Борис Троянда 3.Дід Платон і дід Савка переправляли військових через річку: А Дніпро Б Прут В Десну Г Дунай 4. Події, описані у творі «Шпага Славка Беркути», відбуваються у А Львові Б Києві В Одесі Г Харкові 5. Особливістю композиції твору «Шпага Славка Беркути» є А наявність обрамлення; розповідь у розповіді Б наявність прологу та епілогу В окремі розділи написано від імені головного героя Г твір починається з розв'язки 6. Юлько Ващук, герой твору Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути», розчарувався у своєму батькові через те, що А той збирався до міліції заявляти на Славка за поранення Б той скористався чужою працею, видавши її за свою В батько часто сварився з мамою Юлька Г не підтримував його захоплення музикою, малюванням Достатній рівень (2 бали) 7. Порівняйте образи діда Платона й діда Савки з образом капітана Колодуба (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм»). Високий рівень (4 бали) 8. Виконайте одне із завдань. А) Висловіть своє судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями). Б) Пригадайте епізод визволення Остапа і смерть Соломії. Чому автор так закінчує історію закоханих, а не робить фінал щасливим? |
Немає коментарів:
Дописати коментар