середа, 14 квітня 2021 р.

14.04.21 8 клас українська література

Контрольна робота 

Контрольна робота
 Творчість М. Коцюбинського, О. Довженка, 
Н. Бічуї
 Тестування
 Варіант 1
Початковий і середній рівні
1.Ідея твору «Ніч перед боєм» О. Довженка:
 А Заклик до єдності перед ворожою небезпекою. 
 Б Засудження братовбивства.
        В Возвеличення героїзму, мужності, патріотизму українців під час Другої    світової війни.
       Г Незнищенність українського народу, віра в його духовну силу.

2. У цитаті «…про вас пишуть у всіх газетах як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид, пробачте, і маленькі…» схарактеризовано:
     А Івана Дробота.              Б Петра Колодуба.
     В Платона Півторака.      Г Бориса Троянду.

3.Слова «Душа, хлопче, вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга – як Десна, ось третя – як калюжа…» належать:
     А Петрові Колодубу.      Б Дідові Савці. 
     В Борисові Троянді.       Г Дідові Платону.

4.     У творі «Шпага Славка Беркути» є всі вказані герої, КРІМ 
      А Юлька Ващука                Б Стефка Вуса
      В Остапа Мандрики            Г Грицька Лопуха

5.   Центральною проблемою твору «Шпага Славка Беркути» є 
А        А становлення особистості в сучасному світі
      Б вибір майбутньої професії
      В патріотизм та героїзм
      Г воля людини та можливість здобуття її

6. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є
А поєдинок на шпагах Юлька та Славка
Б суд над Славком
В привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції
Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

Достатній рівень (2 бали)
7. Порівняйте образи Славка та Юлька з повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути ».
Високий рівень (4 бали)
8. Виконайте одне із завдань.
А) Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями)
Б) Чому повість М. Коцюбинського має назву «Дорогою ціною»?

ІІ варіант

Початковий і середній рівні 
1.   Молоді бійці з оповідання О. Довженка перед своїм першим боєм запитали в командира Петра Колодуба
А звідки він бере мужність і сили
Б що робити, коли ворога набагато більше й він краще озброєний
В чому не можна відступати
Г що робити при пораненні

2.  Відступом наших військових був розчарований:
     А Петро Колодуб           Б Іван Дробот.
     В Платон Півторак        Г Борис Троянда

3.Дід Платон і дід Савка переправляли військових через річку:
    А Дніпро      Б Прут         В Десну       Г Дунай

4. Події, описані у творі «Шпа­га Славка Беркути», відбуваються у 
    А Львові          Б Києві    В Одесі            Г Харкові

5.     Особливістю композиції твору «Шпага Славка Беркути» є 
    А наявність обрамлення; розповідь у розповіді
    Б наявність прологу та епілогу
    В окремі розділи написано від імені го­ловного героя
    Г твір починається з розв'язки

6. Юлько Ващук, герой твору Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути», розчарувався у своєму батькові через те, що
А той збирався до міліції заявляти на Славка за поранення
Б той скористався чужою працею, видавши її за свою
В батько часто сварився з мамою Юлька
Г не підтримував його захоплення музикою, малюванням

Достатній рівень (2 бали)
7. Порівняйте образи діда Платона й діда Савки з образом капітана Колодуба (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм»).
Високий рівень (4 бали)
8. Виконайте одне із завдань.
А) Висловіть своє судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).
Б) Пригадайте епізод визволення Остапа і смерть Соломії. Чому автор так закінчує історію закоханих, а не робить фінал щасливим?

Немає коментарів:

Дописати коментар

20.05.22 6 клас українська література Контрольна робота № 6 з теми “Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового” (тести)   1.   Мор...