середа, 9 лютого 2022 р.

09.02.22

5 клас українська мова

Контрольна робота

Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.

1. У якому з рядків усі слова пишемо без знака м’якшення?
А Він..ця, радіс..тю, рибал..чин, вил..є, розкіш.., пят..сот;
Б сіл..ю, пишеш.., учительці, Уман..щина, спіл..нота;
В нян..ці, зустрічаєш..ся, піс..ня, віс..тю, шіст..сот.


2. У якому рядку всі слова пишемо з апострофом?
А Лук..янець, зв..язківець, мавп..ячий, зор..яний;
Б матір..ю, від..їздом, розм..якшити, дит..ясла;
В з..явитися, дух..мяний, торф..яний, об..єднатися.


3. У якому рядку всі слова записано правильно?
А Розхвилювався, безчестний, відкриття, передчасний;
Б безкорисливий, зкривдити, роспитати, стурбований;
В сфотографувати, зрозуміти, безпричинний, тижневий.


4. Відшукати слово без м'якого знака:
    а) виховател…ці;
    б) бул…ці;
    в) нян…ці;
    г) учител…ці.


5. Знайдіть слово, в корені якого стоїть апостроф:
    а) моркв…яний;
    б) духм…яний;
    в) мавп…ячий;
    г) дерев…яний.


6. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом:
    а) пор…ядок, бур…я, п…ята;
    б) під…їхати, зв…язок, цв…ях;
    в) об…єм, подвір…я, в…ялий.


7. Запишіть п'ять слів із префіксами роз-, без-.


8. Дані слова розподілити у дві колонки: з апострофом і без нього.
Лук…ян, хом…як, моркв…яний, матір…ю, тьм…яний, мавп…ячий, з…їсти, бур…я, св….яткувати, духм…яний, з…їзд, черв…як.


9. За допомогою префіксів з-, (зі-), с- утворити нові слова.
Орієнтуватися, казати, бігати, кріпити, косити, лити, ховати, гнати, фотографувати, творити.


10. Скласти і записати твір ( 7 речень ) про улюблену страву, використавши 5 слів із апострофом .

 

  

Немає коментарів:

Дописати коментар

20.05.22 6 клас українська література Контрольна робота № 6 з теми “Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового” (тести)   1.   Мор...