09.02.22
5 клас українська мова
Контрольна робота
Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.
1. У якому з рядків
усі слова пишемо без знака м’якшення?
А
Він..ця, радіс..тю, рибал..чин, вил..є, розкіш.., пят..сот;
Б сіл..ю, пишеш..,
учительці, Уман..щина, спіл..нота;
В нян..ці,
зустрічаєш..ся, піс..ня, віс..тю, шіст..сот.
2. У якому рядку всі
слова пишемо з апострофом?
А Лук..янець,
зв..язківець, мавп..ячий, зор..яний;
Б матір..ю, від..їздом,
розм..якшити, дит..ясла;
В з..явитися,
дух..мяний, торф..яний, об..єднатися.
3. У якому рядку всі
слова записано правильно?
А Розхвилювався,
безчестний, відкриття, передчасний;
Б безкорисливий,
зкривдити, роспитати, стурбований;
В сфотографувати,
зрозуміти, безпричинний, тижневий.
4. Відшукати слово без м'якого
знака:
а) виховател…ці;
б) бул…ці;
в) нян…ці;
г) учител…ці.
5. Знайдіть слово, в
корені якого стоїть апостроф:
а) моркв…яний;
б) духм…яний;
в) мавп…ячий;
г) дерев…яний.
6. Виділіть рядок, в
якому всі слова вживаються з апострофом:
а) пор…ядок,
бур…я, п…ята;
б) під…їхати,
зв…язок, цв…ях;
в) об…єм,
подвір…я, в…ялий.
7. Запишіть п'ять слів із
префіксами роз-, без-.
8. Дані слова розподілити
у дві колонки: з апострофом і без нього.
Лук…ян, хом…як, моркв…яний, матір…ю, тьм…яний, мавп…ячий,
з…їсти, бур…я, св….яткувати, духм…яний, з…їзд, черв…як.
9. За допомогою префіксів
з-, (зі-), с- утворити нові слова.
Орієнтуватися, казати,
бігати, кріпити, косити, лити, ховати, гнати, фотографувати, творити.
10. Скласти і записати твір ( 7 речень ) про улюблену страву, використавши 5 слів із апострофом .
Немає коментарів:
Дописати коментар